Voor wie?

De maatjes van Stichting BOOM zijn er voor iedereen, ongeacht identiteit, ras, geloofskeuze of geslacht. Iedereen in de gemeente Hellendoorn die begeleiding wil, kan zich melden bij Stichting BOOM.

Misschien bent u baan kwijtgeraakt, uw partner verloren, heeft u financiële zorgen, wilt u schulden voorkomen of heeft u schulden en ziet u door de bomen het bos niet meer? Wij willen u graag helpen uw financiën op orde te maken.

De hulpvragen die bij ons binnenkomen via bij voorbeeld woningstichting, gemeente of rechtstreeks, zijn zeer divers. Het kan gaan schulden waar een hulpvrager niet uitkomt, een persoonlijk budgetplan maken, de administratie ordenen of ondersteuning bij inzicht krijgen in de eigen financiële situatie. U kunt ook een beroep op Stichting BOOM doen wanneer u (nog) geen schulden heeft. Ook jongeren vanaf 18 jaar kunnen zich melden voor een intakegesprek.

Stichting BOOM – voor en door inwoners van de gemeente Hellendoorn