AANPAK

Wij brengen je na de intake in contact met twee schuldhulpmaajtes. Zij zijn je vaste aanspreekpunten zolang je hulp wilt hebben van BOOM. Ze bespreken samen met jou wat nodig en mogelijk is om je geldzaken op orde te krijgen. Hiervoor stellen jullie samen een stappenplan op.

Boom-73.jpg

Intakegesprek

Samen maken we een overzicht van je inkomsten, uitgaven en eventuele betaalachterstanden. Dat kan bij jou thuis, maar ook op een andere plek.

Stockfoto BOOM 6 papieren-invullen-scaled

Plan Van Aanpak

We brengen je na de intake in contact met twee schuldhulpmaatjes. Zij zijn je vaste aanspreekpunt bij BOOM. Ze bespreken samen met jou wat nodig en mogelijk is om je geldzaken op orde te krijgen.

Stockfoto BOOM 5 pinnen-scaled

Hulp

Jouw schuldhulpmaatjes bespreken regelmatig de voortgang met je en of je zorgen minder worden. Indien nodig passen jullie samen het plan aan.

Smiling mature brown-haired woman in front of a city street in rainy weather. Senior white female close-up portrait outdoors.

Afronding

Als het plan succesvol is uitgevoerd en je hebt weer controle over je geldzaken, dan kan de ondersteuning door de schuldhulpmaatjes langzaam worden afgebouwd. Een mooi moment voor jou èn je schuldhulpmaatjes.

Boom-68

Nazorg

Mocht er in de loop van de tijd toch weer een probleem zijn, dan kun je altijd weer terugvallen op je schuldmaatjes.

Stichting BOOM
Budget Op Orde Maken

Telefoon: 06 10 71 00 88
stichtingboom@stichtingdewelle.nl

© 2024 All Rights Reserved.