STICHTING BOOM

Samen gaat het lukken! Dat is waarin wij geloven bij Stichting BOOM. Zeker wanneer je schulden hebt, ben je mensen nodig die in je geloven en je willen helpen. Kosteloos en toegankelijk voor iedereen in de Gemeente Hellendoorn!

Met meer dan 10 jaar ervaring is dat wat ons nog steeds drijft en waar we in geloven. De stichting  bestaat uit 25 schuldhulpmaatjes, twee coördinatoren en een bestuur. We doen er alles aan wat nodig is om dit werk succesvol te kunnen uitvoeren. We houden onze kennis over regelingen, wetgeving en voorzieningen continue op pijl.

Daarnaast wisselen we ervaringen uit op onze schuldhulpmaatjesavonden. We nodigen dan ook sprekers uit die ons meer vertellen over hun werkgebied. Denk hierbij aan sprekers  van de Stadsbank, deurwaarderkantoren, incassobedrijven en van de Gemeente Hellendoorn.

Ook hebben we contact met diverse andere hulpverleners en wisselen ervaringen uit over wat we eventueel nog beter kunnen doen. Zowel in de samenwerking met elkaar als in de ondersteuning van cliënten.

Voorkomen is beter dan genezen. Daarom ontwikkelen we op dit moment een budgettraining voor volwassenen. Dat doen we in nauwe samenspraak met professionele organisaties.

Wil jij je ook aanmelden als schuldhulpmaatje en andere mensen helpen? Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers!

Erna Daane

Coördinator

Boom-34

Tom Vroom

Coördinator

Boom-51

Chris Kuulman

Boom-64

Marleen Nijen Twilhaar

Boom-53

Henk Schonewille

Penningmeester

Boom-39

Stichting BOOM
Budget Op Orde Maken

Telefoon: 06 10 71 00 88
stichtingboom@stichtingdewelle.nl

© 2024 All Rights Reserved.